Пошуковий запит: (<.>A=Хроленко М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Хроленко М. Застосування методу проектів у процесі вивчення курсу "Основи демографії” [Електронний ресурс] / М. Хроленко // Молодь і ринок. - 2015. - № 3. - С. 72-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_3_16 Розглянуто особливості організації проектної навчальної діяльності студентів у вищих педагогічних ВНЗ. Проаналізовано можливості використання методу проектів в процесі вивчення демографії майбутніми соціальними педагогами. Охарактеризовано типи проектів та етапи їх реалізації. Висвітлено значення проектної діяльності у вищій школі. Освещено значение проектной деятельности в высшей школе. Рассмотрена типология проектов и этапы их реализации. Определены особенности организации проектной учебной деятельности в процессе изучения демографии будущими учителями, в частности, на примере сатистических данных о развитии южных и восточных областей.The article highlights the importance of projects methods in high school. We consider the typology of projects and stages of implementation. The features of the organization of project learning activities are submitted during the studying of course “Basics of Demography” by future teachers.
|
2. |
Хроленко М. Структура екологічного світогляду учнів старших класів [Електронний ресурс] / М. Хроленко, О. Боярченко // Молодь і ринок. - 2015. - № 4. - С. 106-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_4_23 Досліджено психолого-педагогічні основи формування екологічного світогляду учнів старших класів. Охарактеризовано та запропоновано чотирикомпонентну структуру екологічного світогляду. Розкрито взаємозв’язки та особливості формування екологічного світогляду старшокласників.Рассмотрены психолого-педагогические основы формирования экологического мировоззрения учеников старших классов. Предложена четырехкомпонентная структура экологического мировоззрения. Раскрыты взаимосвязи и особенности формирования его компонентов.Psychological and pedagogical basics of the formation ecological outlook senior school students are considered in the article. 4piece structure ecological outlook is proposed. Relationships and features of formation of it’s components are revealed.
|
3. |
Хроленко М. Екологічні задачі як засіб розвитку екологічного мислення майбутніх вчителів біології [Електронний ресурс] / М. Хроленко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2013. - Вип. 28. - С. 171-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2013_28_48
|
4. |
Хроленко М. Структурно-функціональна характеристика екологічної свідомості студентів вищих педагогічних навчальних закладів [Електронний ресурс] / М. Хроленко // Молодь і ринок. - 2016. - № 10. - С. 36-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_10_9
|
5. |
Бурчак Л. Формування екологічної компетентності майбутніх учителів біології [Електронний ресурс] / Л. Бурчак, М. Хроленко // Молодь і ринок. - 2016. - № 11-12. - С. 95-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_11-12_22
|
6. |
Панаско О. М. Забезпечення захисту паролів користувачів в процедурах аутентифікації [Електронний ресурс] / О. М. Панаско, М. В. Хроленко // Вісник Черкаського державного технологічного університету. Серія : Технічні науки. - 2017. - № 4. - С. 111-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchdtu_2017_4_18
|
7. |
Хроленко М. В. Вимоги до змісту екологічної компетентності майбутніх учителів біології в освітньому середовищі країн західної Європи [Електронний ресурс] / М. В. Хроленко // Освітній дискурс. - 2020. - Вип. 26. - С. 71-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eddcsp_2020_26_9
|
8. |
Хроленко М. Системний підхід до формування екологічної компетентності майбутніх учителів біології у процесі фахової підготовки [Електронний ресурс] / М. Хроленко // Імідж сучасного педагога. - 2021. - № 4. - С. 26-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2021_4_7
|
9. |
Хроленко М. Сутність екологічної компетентності у підготовці майбутніх учителів біології [Електронний ресурс] / М. Хроленко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2021. - № 2. - С. 388-398. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2021_2_39
|
10. |
Хроленко М. В. Проблема формування екологічної компетентності майбутніх учителів біології в процесі фахової підготовки в психолого-педагогічній літературі [Електронний ресурс] / М. В. Хроленко // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2021. - Вип. 197. - С. 175-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2021_197_38
|
11. |
Хроленко М. В. Принципи формування екологічної компетентності майбутніх учителів біології у процесі фахової підготовки [Електронний ресурс] / М. В. Хроленко // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2022. - Вип. 203. - С. 164-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2022_203_35
|
12. |
Кмець А. М. Формування готовності майбутніх вчителів біології до професійної діяльності у процесі проходження різних видів практики [Електронний ресурс] / А. М. Кмець, І. М. Коренева, С. Д. Рудишин, М. В. Хроленко // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 25. - С. 46-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2014_25_7
|
13. |
Хроленко М. В. Формування основ екологічної культури учнів середніх класів у процесі вивчення природознавства [Електронний ресурс] / М. В. Хроленко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2013. - Вип. 38. - С. 158-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2013_38_42
|